snacka om tråkig dag.

Började titta på en beck film men tröttnade efter halva och ringde min syrra istället. Nu är jag helt röd om örat och hes i halsen, har pratar i nästan en timma. Känd för att prata mycket. Har nog fått det från mamma.  Jag är riktigt utråkad, men jag orkar inte göra så mycket heller. så det blir nog bara till att vara hemma och slöa. Ska laga lite mat nu, sen blir det nog en fjärde glass tror jag ;) mmm.. Kom och tänka på när jag och maria hade handlat glass då vi satt och väntade på bussen påväg till älvsjö, så såg det ut som att det hade runnit choklad sås och jag började slicka men det visade sig vara olja efter att jag smakat på den haha, efter det kan jag inte äta den glassen mer :P gud var maria skrattade.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0