sommartider

Nu är det bara en vecka kvar till sommarlovet! Shit vad skönt det ska bli. I sommar blir det sol, bad och massa skoj ;) Egypten i juni, bara 4 veckor kvar och Alanya i augusti!! Längtar verkligen!! Jag och maria pratar nog varje dag, har vi gjort de senaste månaderna ända sen vi bokade resan, om vad vi ska packa och ha på oss osv. Kan verkligen tänka mig hur kul det ser ut när vi går där på arlanda med våra rosa väskor och blont hår. haha, och marias solhatt som hon tjatar om hela tiden, hon vill att jag också ska sätta på mig en sån, men aldrig i mitt liv, ser inte klok ut, fast hon passar faktiskt bra i det ;)  Blont långt hår, kort kjol och brun om benen, det hör till sommarn!!! håller ni inte med?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0