Uppvisningen

Dansuppvisningen gick hur bra som hels :) Var jätte kul. Det höll på från halv sju till halv nio. Fast vi skulle vara där redan från tre. Så det vart någre timmars dansande. Idag är det en uppvisning till vid ekerö centrum. Ska vara där vid halv två. Men jag känner mig såå seg. Orkar verkligen inte dansa idag igen. Gjorde inte så många misstag som jag trodde jag skulle göra, kommer inte på någo faktiskt. Men det kommer väll idag ;p
Pappa, hans tjej och små syskonen var och tittade. Den minsta hörde jag mitt under en låt börja stört skrika. Var nog något ljud han inte tyckte om, annars så gick det jätte bra. Kan tänka mig att pappa hade full upp där i publiken med tre ungar. Speciellt med Jennifer, hon blir två i juni. Världens charmigaste unge är det. Hoppas att det inte är lika lång uppvisning idag känner mig så himla trött.. P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0