Vet inte vad det är med mig?!

Jag vet inte vad det är med mig? Varför ska jag alltid känna såhär efter ett tag? Har pratat med tjejerna och de tror bara att det är en fas jag går igenom. Men ska jag göra det varje gång? Vill inte säga så mycket just nu men jag känner bara för att glömma allt, det som hänt med allt och alla och bara leva livet, inte tänka på nån annan än mig själv och vännerna såklart. :) Jag känner mig helt lost. Är så trött på känslor. Jag kanske känner mig såhär för att jag inte varit mig själv på bra länge nu, allt som hänt. Hoppas att det kan återgå som bli som förr och så jag kan få känna mig som vanlig igen! Hur ska man förklara för nån annan vad som händer när man själv inte vet?



Vill bara säga förlåt också till en som betyder jätte mycket för mig. Jag har varit, eller är ett riktigt svin. Jag skulle aldrig kunna förlåta det som hänt om jag vore du och jag vet att du aldrig någonsin kommer göra det, men jag vill iallafall bara säga att jag är jätte ledsen. Hoppas att du läser detta. Inte för att det har sån stor betydelse. Vet att du inte vill ha nått med mig att göra, det är nog bäst så iallafall, jag bara säga att jag är jätte ledsen. Jag tror du vet vem det är jag menar. Förlåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0