vilken dag!

Idag började det med att jag skulle möta maria i fridhemsplan! Vi pratade i telefonen hela vägen hemifrån tills vi stod öga mot öga, då kom vi på att vi kanske borde lägga på :P Så kom vi till naturkunskaps lektionen och fick i uppdrag att gå ut och leta efter lavar och mossa. Det vart inte så mycket av det. Jag, Maria, Linda och Sofia gick till lekparken och gungade istället, herregud, när ska man växa upp?! Haha.
Nu är jag sjukt trött. Efter en hel dags håll igång och dragits med maria i stan på lunch rasten så är det inte så konstigt att man känner sig lite slut. Hon kan gå i evigheter på stan och kolla på underkläder. Fattade inte var hon fick sin energi ifrån. Jag somnade på soffan en kvart och ännu tröttare än innan. Har prov imorgon så jag måste sätta mig och plugga, skulle igentligen till brommaplan och titta på en kompis teater uppvisning. Men det får bli en annan dag. Nu ska jag äta middag kram

maria världens bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0