8 dagar kvar! helgens bravader

Igår firade jag Erika som fyllde 18. Vi var en massa med tjejer i början, vi satt och åt en jätte god middag och snackade en massor och självklart sjöng en hel del sånger för födelsedagsbarnet. Efter några timmar plingar det på dörren, där står Erikas pojkvän och en massa andra killar med blommor i händerna och sjunger för henne. Vi tjejer satt som nykära i soffan, det var så himla gulligt :) Vi hade det jätte kul, men jag var den som åkte tidigast av alla som vanligt, klockan var nog vid halv 11. Hela dagen hade jag haft feber så jag kände mig inte så jätte taggad. Vid 11 skulle dom ändå dra ut på krogen så jag känner mig inte jätte taskig som åkte så tidigt. Nu ser jag verkligen fram mot nästa helg, för på söndag fyller jag år och idag är det bara 8 dagar kvar. Så självklart jag jag gå ut på lördag :)

Idag har jag varit på djuraffären vid bromma zoo och handlat ett nytt koppel till VIlle. Och så fick han ett nytt täcke. Nu när snön har kommit så fryser han jätte mycket. Jackan jag beställde kom för några dagar sen, den var jätte fin men den var tyvärr förliten så vi ska skicka tillbaka den.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, är så himla trött. Haha jo jag måste berätta om min jobbiga natt. Då jag kom hem igår tittade jag lite på tv innan jag gick och la mig. Jag vaknade mitt i natten av att jag blödde näsblod. Så jag skyndade mig till köket för att hämta papper. Men precis då jag kliver in i köket så kliver jag ner med båda fötterna i Villes kiss.. Faaaan tänkte jag. Då jag skulle tända fläcktlampan för att se var pappret var så sätter jag på fläckten och den låter extremt mycket. Så jag väckte nog hela huset. Eller lyckades iallafall väcka Henrik. Han frågade vad jag höll på med, men somnade om innan jag ens hann berätta. Jaja men nu är reklamen slut så nu ska sätta mig i soffan igen och fortsätta titta på tv :) Ha en bra kväll puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0