my love!

Om sex dagar har jag och Henrik varit tillsammans i 10 måndader, helt otroligt! Tiden går så himla fort. Och om tio dagar, guess what happens then, Jag fyller 18 år! WOHOOO! 

Jo jag måste berätta om mitt betyg i idrott. Vi hade betygs snack med läraren idag. Och jag hade sån ångest över att få reda på vad jag hade. Eftersom jag varit borta så mycket för jag har varit sjuk så kunde jag ju inte annat än att förvänta mig ett IG. Så går jag in i rummet där han sitter och han börjar med att säga, din närvaro, och jag avbryter jag hastigt med att säga jag vet jag.. så säger han, den ser riktigt bra ut, och jag fick en shock med helt öppen mun och reagerar med att säga tyckeru??? hahaa, korkad man är. Så frågar han  mig om jag inte höll med. Men då var det ju bara att spela som att det var en självklarhet och höll med. Men samtalet flöt på bra och det var bara positiva saker han sa om mig. Riktigt kul att höra speciellt då man förväntar sig raka motsatsen. Så sa han att om jag kämpar lite hårdare och skriver bra på provet så kan jag lätt få ett MVG! Lycklig! så nu ska jag kämpa för att få det betyget! :D Som ni säkert vet så sa ju jag tidigare att jag verkligen inte gillade min idrottslärare, tyckte han var dryg och allmänt tråkig men nu kan jag ju inget annat göra än tycka att han är bäst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0