Blää!

Henrik kom hem för en liten stund sen efter att ha varit på möte med styrelsen här i huset.  Nu gick han precis ut med våran granne Karin på en liten promenad. Han har med sig Ville så ikväll har jag några minuter för mig själv och slipper gå ut med honom. Rätt skönt! Jag ville inte följa med för jag har sån huvudvärk och mår illa, vet inte riktigt varför.. Hoppas på att det släpper om jag går och lägger mig. det är lika bra att försöka sova då man ändå är så pass trött som jag är. Men det känns lite hemskt att jag går och lägger mig vid halv 10 då man är ledig dagen efter.. Men men hoppas jag vaknar frisk o pigg imorgon. Det värsta som finns är ju att må illa.. =/

God natt pojkar o flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0