Wii, så kul

Wii är så himla roligt. Jag och Henrik spelar varje kväll, både bowling, arobic, tränar muskler och massa annat. Vi peppar varandra och det känns som att det förtärker vårt förhållande. Jag får jätte mycket mer ork då Henrik säger att jag är jätte duktig och att jag klarar lite till. Så det är både kul och bra. Vi umgås tillsammans istället för att en sitter vid datan och den andra vid tvn. Så nu har vi riktigt kul på kvällarna och får vår träning. Efter vi tränat ett tag så brukar vi sätta oss i soffan och mysa och se på tv eller titta film! mys!

Idag gjorde jag bodytest igen och vart väldigt glad. På fyra dagar har jag gått ner ca två kilo. Från 45,9 kg till 43,9 kg. Men mitt mål är inte nått än. Är en bit kvar. Det jag har gjort är att minska på maten, sen har jag tränat lite på Wii. Hoppas att det fortsätter i den här riktigtningen! Då har jag snart nått min mål. Henrik är jätte duktig och kämpade jätte hårt igår. Har precis tränat en timma nu så jag känner mig helt slut i både armar och ben, men nu ska jag ta mig en banan har inte hunnit ätit nåt idag, så det ska jag göra. Sen ska jag gå ut med Ville.! ska bli skönt att få en liten promenad.
Hörs sen! 

Min lilla pluttis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0