Dansträning

Idag har jag dansträning, sitter och funderar en massor på det. Eftersom jag inte varit med på så länge så funderar jag på att inte komma idag heller. Så har det varit de senaste veckorna. Jag har iallafall bestämt mig för att sluta på dansen så det känns lite onödigt att komma nu. Jag ÄLSKAR verkligen att dansa. Som alla säkert vet. Men just nu har jag varken tid eller ork. Nu är Ville liten och så fort han kan klara sig själv hemma har jag tänkt att skaffa ett extra jobb som man kan ha på helgerna och några dagar i veckan. Så vi får se vad som händer med dansen senare, men det är ju verkligen något jag brinner för..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur gör du med din hund på dagarna om du går i skolan? Och hur många timmar i streck kan man lämna en hund? Tacksam för svar! Kram /Sandra

2008-11-10 @ 22:03:43
Postat av: Sandra

Hur gör du med din hund på dagarna om du går i skolan? Och hur många timmar i streck kan man lämna en hund? Tacksam för svar! Kram /Sandra

2008-11-10 @ 22:14:34
Postat av: lollo

Min mamma är sjukskriven så hon stannar hemma med honom. Men nu klarar han sig hemma en halv timme, har inte tränat honom så mycket med att vara själv. Men ju mer man tränar dom ju mer van blir dom med att vara själva :) kram

2008-11-14 @ 21:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0