five days left!

5 dagar kvar sen är jag 18!! Jeeiihaa!
Förlåt jag har bara skrivit om en massa om mig och Henrik på sistonde. Ska försöka få med lite annat ;)  Igår kom Millan och Frisk hit en stund på kvällen för dom ville prova spela Wii. Jag och Millan skrattade så himla mycket när det var Frisks tur att rocka rockring. Man ser verkligen inte riktigt klok ut. Jag och Henrik har alltid börjat dra ner persiennerna i vardasrummet då vi ska spela för att inte någon utifrån ska se oss. För det hade varit riktigt pinsamt. Idag fick jag svar från proverna dom hade skickat in på analys. Men som jag trodde så lyckades dom inte hitta nånting denna gång heller. Så vad febern beror på har jag inte en aning. Får se vad som händer nu om det bara är att vänta eller vad man ska göra. Jag skulle ringa tillbaka på eftermiddagen så ska jag prata med en läkare. Men nu måste jag hoppa in i duschen och fixa mig innan jag ska till skolan! Ha en bra dag

Jag och min lilla Ville von Pille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0