Förlåt..

Hej allihoppa. Förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera de senasate dagarna. Har haft fullt upp hela tiden. Har nu pluggat igen allt det jag missat i skolan då jag legat sjuk här hemma. Så nu är jag på spåret igen trots att jag fortfarande inte har blivit helt frisk. Men det är bara att hålla kvar och kämpa på. Känns alltid så skönt när dagens alla lektioner är slut och man kan gå hem och känna sig nöjd. Är faktiskt förvånad att jag pluggat så hårt för en gångs skull och faktiskt tyckt det varit kul. Fan vad jag är bra! ( om man nu får säga så :P ) igår stod jag på gymnasie mässan ett antal timmar. Pratade med alla och log hela tiden. Var helt slut då jag väl kommit därifrån. Mitt huvud var helt slut efter allt ljud man lyssnat på. Efter gymnasie mässan åkte Maria med till solna och vi satte oss framför tvn och tittade på film. Så himla mysigt och skönt framför allt, att bara ta det lugnt. Filmen vi tittade på var Välkommen miss doubtfire. En gamal film har sett den förr men den var värd att se igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0