grannarnas sex

Hallå allihoppa! Idag var första dagen i skolan på länge. Kom lite sent pga av att min mobil inte ringde. Min gympa lärare sa faktiskt ingenting. Alla tjejer tycker han är sp himla het, men jag vet inte riktigt vad dom ser hos honom. Han är dryg som fan och allmänt tråkig.

Inatt har jag inte sovit ett dugg nästan. Vaknade mitt i natten av att det gnislar. Sen hör jag någon stöna som fan, nästan skriker. Jo då var det ju de ny inflyttade grannarna som hade sex. Jag trodde killen var bög men så visade det sig att han har tjej. Han kanske bara är 23, kul med lite nyt folk tycker jag! Efter ett tag vaknade även Henrik och frågade vad det var som lät. vi kunde ju inget annat än att bara skratta åt dom. Men det är ju bra då vet vi hur lyhört det är. SÅ man själv inte gör bort sig ;)
Då det gått ett tag så slutar ljudet och jag tänkte äntligen!! Men efter fem minuter så sätter dom igång igen.. Så jag satte kudden på huvudet och försökte tänka på annat.

Har längtat lite til skolan, idag har vi tjejer snackat på som glan höns med varandra om allt som hänt på lovetl!! Tjejerna har planerat att åka till turkiet i sommar och tjatar på att jag ska med. Men jag är inte ett dugg sugen faktiskt.. Turkarna var det värsta jag varit med om. usch säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0