Guten morgen!

Nu har jag precis duschat mig själv och Ville, så nu är vi rena och luktar gott ;D Han håller på och busar för fullt här hemma. Inatt frömde jag att jag min kropp ställde om sig så det började komma mjölk ut mina tuttar och jag började ammade Ville. Haha helt plötsligt var han en bebis. Nog för att han är min lilla bebis men kanske inte så.. eh ni fattar nog hur jag menar.

Idag har jag inte en aning om vad jag ska göra, det är fint väder så jag vill vara ute, men vad ska man hitta på då? Det är ju så himla kallt.. Henrik ska hem till hans mormor och morfar idag och hjälpa dom fixa lite saker. Men jag tror jag stannar hemma. Är så himla sugen på att baka lussebullar. Får se vad jag hittar på :) Nu ska jag iallafall fixa naglarna och äta frukost. Henrik sover frotffarande, boring! Vill ju ha någon och ligga och gosa med framför tvn! Ska nog väcka honom, mohahaha eller nja kanske inte, han vill nog sova ut eftersom han ska jobba imorgon.. Jaja.

Om 7 dagar är jag 18! WOHO!

Längtar till sommaren, sol och bad, bruna ben och ilite kläder! skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0