ledig idag.

Inatt har jag sovit jätte bra, gick dock inte och la mig så tidigt som jag hade tänkt, Efter Henrik kommit infrån promenaden igårkväll med Karin så kom han in i sovrummet och la sig i sängen bredvid mig. Vi lågi och snackade ett tag innan vi skulle sova. Inte så ofta man tar sig tid till att bara lyssna och prata med varandra. Utan ofta gör man något annat samtidigt. Så det kändes bra. Ville busade ju såklart lite med oss innan han vart trött och la sig bredvid mitt i sängen. Nu har han äntligen börjat lära sig att sova på golvet på sin filt. Men han vill alltid ligga o mysa en stund i vår säng ( gjärna somna in ) innan jag får lyfta ner honom på sin filt för att han ska vara lugn och sova gott gott hela natten. Men det funkar bra.

Idag vaknade jag vid 8, tog på mig kläderna och gick ut med ville direkt. När jag kom in så skulle Henrik precis gå till jobbet och jag klev in i duschen. Nu har jag tittat på topmodell ( jag älskar det!!) sen tittade jag på oprah, jätte bra avsnitt idag faktiskt, det handlade om män som blivit gravida :O.

Jaja nu ska jag ta på mig kläder och föna håret sen ska jag ut med Ville innan vi ska åka till djuraffären och handla en jacka till honom. Han fryser ju som en galning min lill plutt. Hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0