Jag ser det snöar!

Halloo! Idag började jag skolan klockan tjugo i ett, så härligt. Har inte gjort så mycket idag på lektionerna var väldigt slappt. Efter då vi slutat skulle jag ha utvecklingsamtal med läraren. Madde satt utanför och väntade på mig för vi skulle göra sällskap hem. Efter 70 minuter kommer jag ut och där sitter madde och städaren står bredvid haha. Jag som trodde hon hade gått för länge sen men icke sa nicke! Då vi gick till tunnelbanan gick vi in på pressbyrån och handlade lussebullar, aah det är ju så gott :) Fast det är så mycket godare att göra det själv än att köpa. Så nån dag nu i veckan ska jag ta en bak dag då jag bara bakar massa lussebullar och peppakakor, jumiee! Men nu ska jag ta och göra lite mat innan henrik kommer hem! Idag blir det köttgryta med potatis, jag är hungrig!!!

Åååh juste! måste ju berätta vad som hände då jag åkte hem på tunnelbanan. Det satt en rätt ung kille framför mig och äter en mandarin, jag tittade lite på honom för han såg lite konstig ut eller asså lite annorlunda ut men inget överdrivet så han var lite ful söt på nått sätt. Men just då när jag tittar på honom så sprutar det ut mandarin saft från hans mun, rakt på hela mig, eller det var lite överdrivet men på mina ben. UUUUUSCHH tänkte jag men utan att försöka göra nån grimars! Jag låtsades nästan om som om jag inte såg det för jag hade själv tyckt det var jätte pinsamt.. men så tar han ögonkontakt med mig och sa förlåt. Så söt, han vart bara gulligare!!! haha låter nog riktigt konstigt! men så var det! Tur att det inte var en gammal gubbe då hade det varit riktigt disgusting!

Madeleine den gullungen!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha söt du är raring! Den dagen kommer jag faktiskt ihåg. Goda lusse bullar var det ;)

2009-03-11 @ 18:18:55
URL: http://madeleineribbing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0