kan inte vara segare..

Hallå allihoppa! Idag gick jag upp vid sex efter en natt utan nästan någon sömn alls. Så då klockan ringde vid 6 kände jag mig helt död. Usch. Ringde mamma för hon skulle komma hit och passa Ville. Men så sa hon att hon inte kan komma för hon ska till läkaren för sin fot. Så då fanns det inte så mycket jag kunde göra utan gick och la mig igen och tänkte att jag får hekt enkelt strunta i skolan idag. Så när jag vaknade vid halv tio så ser jag att Madde har smsat och sagt att vi inte har nån skola idag :) Utan vi har operation dagsverket, det menas med att man ska jobba ihop 200 kronor o lämna in till skolan..
Så det var skönt att få gå och lägga mig igen då jag var så trött. Igår skrev jag klart svenska arbetet som ska vara inne idag! vart riktigt nöjd med det faktiskt. Har precis ätit frukost och nu ska jag ta och vika ihop tvätten som jag tvätta igår, för nu är det nog så torrt det kan bli :)

Idag har jag bara tänkt att spendera dagen hemma, titta på film och sitta och mysa med Ville. Bara ta det väldigt lugnt helt enkelt. Men nu måste jag skynda mig lite, Ville sover så då ska jag passa på och duscha för sen ska jag ut med honom. usch i det här vädret.. Kallt!

Kommentarer
Postat av: anna

tack ska du ha :D

2008-11-18 @ 11:22:42
URL: http://annahadarzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0