lördag

Hej allihoppa. Hoppas ni hade en lika bra fredags kväll som jag. Så idag mår man som man förtjänar.. Var på inflyttningsfest hos Kia. Temat playboy var det inte så många som följde. förutom killarna som hade morgonrock och tofflor på sig. Senare på kvällen kom det faktiskt några tjejer som var utklädda. Men jag ångrar mig verkligen inte att jag inte klädde ut mig, hade bara tyckt det var pinsamt.
När jag åkte från Kia var klockan vid tre tror jag. Hur som helst jag, Maria och Madde satte oss på donken och fylle käkade innan vi åkte hem. Jag mådde redan lite illa så kommer det en tjej som sätter sig bredvid mig på tunnelbanan och börjar spy. Äckligt. Tyckte lite synd om henne. Det är riktigt jobbigt då det blivit lite för mycket dricka. Idag har jag bara tagit det lugnt och det ska jag göra resten av kvällen med. Henrik gick precis till centrum och skulle kolla lite. Jag orkade verkligen inte följa med tyvärr är jätte trött. Så jag sitter här med henkes pjamasbyxor, passade på och sno dom nu när han är borta dom är så himla sköna.

Mitt nya party trick, ha vinglas mellan tuttarna, det satt faktiskt väldigt bra där. Vet inte vem det var som kom på det eller hur glaset hamnade mellan mina tuttar men det var lite skoj. så den ska jag börja köra på alla fester.

Nu ska jag sätta mig framför tvn och käka lite chips, idag får jag vara lite onyttig känner jag. Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0