Love can take you everywhere, both to heaven or to hell

Godmorgon på er!
Igår hade jag en riktig otursdag. Orkar inte berätta allt. För det var en hel del. Jag och Henrik hade lite problem men han insåg vad det var jag tyckte var jobbigt och jag hoppas på att det sker en förändring! Så nu känner jag mig lyckligare än någonsin igen. Jag insåg att jag hade fel ( eller hoppas på att jag har HELT fel iallafall ) då han sa de han sakerna han sa till mig! Ibland känns det som att man kan älska varandra för mycket så att det inte funkar, eller att allt blir bara fel. Igår var det misstolkning från min sida och vi pratade ut om det. Vilket vat väldigt skönt, för jag kunde varken gå till skolan eller äta något på hela dagen, var riktigt länge sen jag var så ledsen.
Så nu idag när jag vaknade kände jag hur riktigt illa jag mådde, har ännu inte fått i mig någon mat måste nog ta mig nått att äta trots att jag inte känner mig hungrig. Så nu är alla problem lösta.

Imorgon är det 10 månader mellan mig och Henrik :) Att man fortfarande kunde känna sig såhär kär och lycklig som jag är, trodde jag aldrig man kunde känna efter en längre tid.



♥Jag älskar dig så otroligt mycket mitt hjärta!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0