Som man bäddar får man ligga!

Idag har jag varit med Mickis, gick runt lite i solna centrum och tittade lite. Det är riktgit jobbigt att gå med Ville ute speciellt i centrum eller i stan, alla kommer fram och vill klappa. Inga problem med att komma in i en affär trots att man inte får ha hund där när till och med dom som jobbar där vill komma fram och hälsa.
Haha henke vill ta med honom på stan och ragga brudar. Hundtricket skulle nog funka rätt bra med Ville för han är ju så otroligt söt och alla tjejer kommer fram. Men han får inte låna ville till att gå på stan o ragga.. Henke är ju min fina pojk :D Pratade precis med honom i telefon, strömmen gick hela tiden nere på landet. jobbigt! Men dom åker ju hem imorgon så det är nog inte några större problem. Ska bli skönt när han är hemma igen! Saknar honom. Men det är nog nyttigt att vara ifrån varandra ett tag, och få längta lite..

Nu ska jag vara ta och fixa iordning mig, sätta på lite smink, packa ner grejerna till Ville sen ska vi åka hem till Maria! Myyys! Kan Ville ha det bättre än att få vara med oss tjejer ;D Sen får jag se vad som händer senare mot kvällen, är så sjukt fest sugen men har ju lillen.. så det blir svårt.. ska försöka få med mig nån tjejkompis hem! Gillar inte att vara själv hemma tycker det är lite läskigt faktiskt, och Ville är ju inte direkt nån bra vakt hund.. :P



Hoppas nu får en bra kväll!

" mamma, Jag vill ha längre ben" sa jag då jag stod och höll i mina jeans..
"ja, men dra i dom då" svarar hon. Jaså tänkte jag haha, och bröt sen ut i skratt, det tog ett tag innan hon förstod vad jag skrattade åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0