söndag blä

Idag har jag huvudvärk, kan bero på att jag är väldigt trött. Ville har hållt på inatt och väckt mig ett antal gånger. Vet inte om han har haft ont i magen.. Idag har jag tänkt att plugga lite och ikväll har jag dansträning. Hoppas bara Henke har lust att ha Ville. Har inte varit på dansen på ca en månad :S av en massa anledningar. Så får se om jag kommer på träningen ikväll. Helgen har varit väldigt lugn. Varit med lite kompisar. Imorgon ska Ville få träffa Zorba, spännande. Hoppas verkligen det går bra!
Ikväll kommer Henke hem, nu har vi varit ifrån varandra 4 dagar. Men det har gått fort tycker jag. Då han var i London med Frisk i en vecka trodde jag att jag skulle dö av längtan.. Men det har varit helt okej nu ändå ;) Har berkligen stor städat här hemma och tvättat hur mycket som helt så hoppas han blir glad när han kommer hem!

Men nu ska jag sätta igång med pluggandet.
Morsning korsning!

Hittade en sida där man kan sätta in sitt ansikte på olika frisyrer som var vanligt att man hade förr i tiden. rätt skoj faktiskt! Prova du med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0