syster min på sjukhus

Idag har jag varit på sämsta humöret, bortsett från sista lektionen idag då jag, madde och tobbe hade så sjukt kul. Madde och jag kunde absolut inte sluta skratta, tobbe skrattade också fast tror dock att han mer skrattade åt oss än med oss. Vi var så fruktansvärt trötta alla tre. Men vi hade skoj.

Imorgon ska mamma komma hit med Zorba. Sjukt vad jag saknar henne. Så jag ska spendera hela dagen hemma med mina två älsklingar, Ville o Zorba. Ville har vuxit så otroligt. Både på utseende och hans beteende. Han har äntligen lärt sig sitt, trots att han bara vill lyda om man har godis i handen men han förstår mycket väl vad det är han ska göra :) Ikväll fick han sig en härlig dusch så nu luktar han gott. Han var så lycklig då han kom ut ur duchen och fick skaka av sig allt vatten, ren och fin vart han. I helgen har jag bara tänkt att ta det lugnt, ska passa på att bara vara hemma och mysa. Henrik jobbar imorgon så jag får se vad jag, mamma och vovvsingarna hittar på :) Ska nog passa på och tvätta lite imorgon så jag ändå är hemma. Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!

Ikväll fick jag ett sms av syrran, hon låg inne på sjukhus för att hon hade sån fruktansvärd huvudvärk.. Hon kommer få spendera natten där så jag ville bara säga att jag tänker på dig systeryster! Ikväll skulle hon få telefon så då ska vi prata lite om hon orkar. Vet hur det är då man har huvudvärk, vill bara ha det tyst och mörkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0