vardag..

Hallu Hallu! Idag var det ännu en dag i skolan, nu börjar jag komma tillbaks in i det igen. Är faktiskt väldigt taggad på lektionerna. :O Anteknar och lyssnar hela tiden. Hah får se hur länge det varar. Brukar ju inte alltid kunna hålla tyst då jag är lite trött utan har lätt att sitta och små snacka och göra helt andra saker än det jag igentligen ska göra. Så idag har vi börjat läsa rehabilitering, hm vi hann inte riktigt komma igång med det. Hoppas det blir kul att läsa.  Imorgon är jag ledig!!  Wooho riktigt nice! Men har inte en aning om vad jag ska göra. Rätt skönt det med iofs. På torsdag har jag två lektioner som jag ska gå på, egentligen har jag bara en lektion men vi ska ha matte prov nästa måndag så  det är lika bra att plugga. De har stoppat in en extra lektion så får man gå om man vill ;) slutar kring halv 11 på dagen så jag ska absolut inte klaga.

Igår tjafsade jag och Henrik lite. Som alla nog vet så har man bra och dåliga perioder i sitt förhållande. Jag och Henrik brukar oftast ha det väldigt bra, men just nu har vi varit i en period då vi mest bara nöter på varandra. Våra bråk är oftast om helt onödiga saker och leder till massa småtjafs. Men så är det ibland när man är trött och kan lätt bli då man umgås hela tiden.
Han brukar lura mig väldigt ofta om VIlle och säga "nu kissar han " och jag rusar fram och lyfter upp Ville. Men så visar det sig att Henrik bara skämta. Så igår då vi ligger på soffan och tittade på tv så säger han igen "nu kissar han" och jag trodde inte på honom såklart. För han brukar alltid springa till dörren när det är kris, men den här gången visade det sig att det var sant. Så Henrik vart arg på mig för att jag inte tog upp honom direkt.. Men tycker inte det riktgit var mitt fel då. Sen resten av kvällen gick vi bara och var irriterade på varandra.. riktigt jobbigt. Men men hoppas det blir bra snart. Längtar tills han kommer hem men han är nog inte hemma fören om två timmar.. segt..

Nu sitter Ville i mitt knä och biter mig i armarna och vill att jag ska busa med honom, men jag orkar verkligen inte just nu.. Idag har han varit hemma med mamma en stund medans jag var borta sen fick han träffa Zorba, det gick jätte bra :) Men nu ska jag gå ut med honom!

Jag o Ville snutten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0