Dagen idag!

Idag har Erika haft Ville då jag var hos läkaren. Hon är så himla snäll och vill passa honom. Det var så himla kul igår då jag var hemma hos henne och se både hennes mamma och syrra springa runt i lägenheten då Ville jaga dom. Haha. <3
Läkar besöket idag var som vanligt, tråkigt!! Jag är så trött på att ha feber vill bara gå till skolan och känna mig pigg. Idag klämde och kände hon på nästan hela mig men hittade inget ovanligt förutom att mina halsmandlar är lite svullna. Så självklart tog dom en massa, massa blodprover. som jag verkligen hatar, Usch. Men nu tog dom i andra armen för att jag har ett blåmärke sen där dom tog sist. Hoppas att dom hittar nåt nu annars ger jag nog nästan upp. Då går jag runt med febern och hoppas på att det släpper av sig själv. Vilket kanske inte är så bra, men jag har varit på vårdcentralen minst 7 gånger sen jag fick febern. Det börjar nästan kännas lite pinsamt att komma dit. Och idag frågade hon om det inte var fel på temrmometern, haha. Men Henrik har också tagit och då visar den normal. Jag får väll se vad som händer och om proverna visar nåt...
Då jag kom hem till erika igen efter läkarbesöket satt vi och snackade lite. Ikväll skulle hon träffa John och gå ut och äta middag, han är i lumpen nu så jag förstår att hon verkligen saknar honom och spenderar varje minut hon får med honom då han är hemma! Dom är så himla gulliga, mitt favorit par helt klart! ;D

Kommentarer
Postat av: Erika

snäll du är lollo :) favort paret! sånt blir man glad av att höra <3

2008-11-27 @ 16:11:33
URL: http://mylines.blogg.se/
Postat av: Erika

snäll du är lollo :) favort paret! sånt blir man glad av att höra <3

2008-11-27 @ 16:11:53
URL: http://mylines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0