skärpning!

Idag skulle jag ha två lektioner. Svenskan som började 09.50 och idrott på eftermiddagen men den var inställd för att vår idrottslärare skulle iväg och tävla eller nåt. Men jag stannade hemma idag för att jag inte mådde så bra idag, febern var 38,1. Så jag känner mig helt utmattad. Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Ska sätta på en tvättmaskin och sen ska jag sätta mig och plugga matte. För imorgon är det prov. Känner på mig att det kommer gå åt helvete. Jag har inte lagt ner så mycket tid på matten tyvärr. Jag vet att jag kan, bara jag pluggar men det är ju det att sätta eld i rumpan och komma igång med pluggandet som är lite svårt. Men det ska bli skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0