Morgondagen!

Imorgon ska jag träffa Maria, hon slutar inte fören vid fyra. Så får vi se vad vi hittar på. Nu har äntligen illamåendet försvunnit iallafall :) Usch har verkligen inte gjort nånting idag, nått CV vart det inte. Undra hur länge jag har sagt att jag ska skriva det, men snart fan, då ska jag ta tag i det. Torsdag på dagen blir perfekt för att skriva det. För sen har jag dans! NEJ JUSTE!!! På torsdag kanske vi ska åka och hämta Ville. Det blir inte fören på kvällen så då missar jag dansen igen, Har varit borta jätte mycket :S Hm.. Inte bra, verkligen inte bra...

Kommentarer
Postat av: erika

åå va kul :) det måste vi få göra :) puss

2008-10-14 @ 18:07:54
URL: http://mylines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0