bara elände!

hallåj! Idag har jag haft en dag full med smärtor eller hur man nu säger :P Vaknade med att jag hade stans största mensvärk.. Orka att jag skriver om det också :P men vafan.. Det är första vanliga mensen efter att jag gjort abort. Känns könt att det är som vanligt igen. Då jag var gravid saknade jag nästan mensen och värken, hur man kan göra det fattar jag faktiskt inte men så var det.. Och nu då jag har den vill jag bara att den ska försvinna.
Då jag kom hem så började jag med middag så den skulle vara klar till Henrik kom hem och får jätte ont i min fot. Hade lite ont tidigare men helt plötsligt är jag jätte svullen och det gör jätte ont :S Det kom efter att vi hade spelat softboll på gympan, kände att det började göra ont men trodde det skulle släppa fort, tydligen så vill det inte göra det. Så jag skippade dansträningen idag. Imorgon är det karneval i skolan, ska bli riktigt kul ;) hm eller? hoppas på att det går bra :) men nu ska jag ta och titta lite på tv må så gott. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0