blää hatar måndagar

Usch vad jag har blivit slapp, är lite orolig faktiskt haha. Jag går en dag i veckan i skolan just nu och jag är heelt slut då jag ska upp på morgonen. Trots att jag börjar 11:40. Jag fattar inte hur man kan vara såhär seg. Så idag hade vi inte en ändå riktigt lektion och jag är super trött då jag kommer hem. Hm hur ska det gå då skolan börjar igen på riktigt, då jag ska gå alla dagar i veckan när praktiken är slut och ha fulla dagar.. Hm det får vi se då. Idag har det absolut inte varit min dag, började med att jag vart sen så jag missade två tåg efter det jag hade tänkt åka med, Sen när jag tillslut kommer iväg så står det en minut tills tunnelbanan kommer, så springer jag ner men precis då jag står utanför dörrarna så stängs dom.. ÅH Nej, det är inte sant tänkte jag.. Så det var bara att vänta på nästa tunnelbana som skulle komma efter 10 minuter. Så jag ringde mamma och satt och pratade med henne medans jag ville tiden skulle ticka iväg och tåget skulle komma. När tåget kommer kliver jag på och en kille ropar på mig, han hade en lapp jag hade tappat så jag kliver av tunnelbanan möter honom, tar lappen och hinner precis på igen innan dörranrna stängdes, puh.. tänk om jag missat denna tunnelbana med. Det roligasate var att i lördags så gick mina skor sönder, eller ena klacken lossnade så då jag gick till skolan idag fick jag ta på mig ett par andra skor som jag inte riktigt vill gå med i skolan men jag tänkte en dag det gör inget, men så ser jag i kalendern att idag var det skolfoto.. Åh neeej kan inte bli värre tänkte jag. Jag som alltid får sitta ner då kommer det ju synas jätte mycket, fattar inte att man igentligen orkar bry dig så mycket men sån är jag :D Så när jag möter tjejerna i klassen ser jag therese kommer med ett par extra stövlar som jag fick låna. :) Så lite tur hade jag idag iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0