dvdn från dansuppvisningen

Nu ska jag gå upp till ica och handla lite godis, väntar jag på att mamma ska komma och lämna lite saker som jag behöver hos henrik sen ska vi titta på dvdn från dansuppvisningen..skulle igentligen åka hem och hämta sakerna själv men det är så jobbigt och sen åka tillbaka direkt, så mamma sa att hon kunde komma med bilen istället :)Hon har Zorba ( hunden) med sig också, längtar så efter henne då jag är här. Känns tomt då man inte har henne bredvid sig i soffan eller nån som ska ligga på en i sängen, hon tar alltid upp största platsen i sängen, själv ligger man på en hörna och sover dåligt hela natten. Men trots det saknar jag henne bredvid mig i sängen. Henrik kan jag ju inte riktigt jämföra med, han är inte hårig och lika gosig som henne :) Men på helgerna brukar hon vara här med oss, då hon inte är nere på landet. Nu ringde precis mamma hon sa att hon snart är här så måste skynda mig och handla lite innan hon kommer. hörs sen! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0