får se om det funkar

Halloj alla hjärtegull!
Inatt har varit den sämsta natten på länge, vet inte vad det är med mig. Vaknade klockan tre och kunde absolut inte sova, när klockan hade blivit halv sju så ringer Henriks väckar klocka och då gav jag upp. Vart inge mer sömn efter det. Så jag gick upp och satte mig och tittade lite på banprogram, det ända jag orkade titta på, slipper man anstränga huvudet dör att förstå. För jag var verkligen heelt slut. Var så trött satt jag mådde illa. Ni kanske själva har varit med om det någon gång? Sen begav jag mig av till skolan. Nu ska jag ringa syrran och plocka in lite kläder i garderoben. När jag slutade skolan gick jag snabbt in på åhlens och tittade lite, ska sluta tvätta håret så ofta för att inte slita på det så mycket så då köpte jag torr schampo från Åhlens verkar vara jätte bra och luktar riktigt gott tyker jag. ´:)


Lee staford Torrschampo från åhlens 80:-

Bra tips till frågan som många ställer:
Mitt hår blir alltid så snabbt fett, vad kan man göra?
Svar:
Sluta tvätta håret så ofta. Visst låter det sjukt! Men det räcker faktiskt om man tvättar håret var fjärde det. Annars torkar du ut håret, och på så sätt så kan hårbotten bli fet. Om det känns ofräscht så kan du använda ett torrschampo- världens bästa uppfinning!!! Det är som ett puder som du "pudrar" i håret, så blir det som nytvättat. Om ditt hår inte vänjer sog med att tvättas var fjärde dag- kolla över ditt schampo och balsam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0