Får skylla mig själv..

Nu har jag precis stoppat i mig lite yoggi och en banan :) Fattar inte men jag är helt tokig i bananer. Hade inte tänkt på det fören Emelie i klassen säger " Lollo kommer du med din banan idag igen haha " Då insåg jag att jag alltid har med mig en banan till skolan, hm har inte ens tänkt på det.. Men bananer är ju så himla gott :) Idag känner jag mig faktiskt lite piggare, imorse då jag gick upp så var jag glad över att jag kände mig så pigg och tar tempen i örat och nästan bergsäker på att jag inte skulle ha någon feber men.. jaha.. fortfarande 37,8. Det är väll bara det att jag börjar vänja mig nu med feber och inte känner av det längre haha :P Hur som helst, vart inte ungdomsmottagning idag heller, var för trött.. Men imorgon då ska jag palla mig dit hur trött och sjuk jag än är :) Börjar tycka det är riktigt tråkigt att bara sitta hemma för mig själv då alla andra jobbar och går i skolan eller vad dom nu gör. Idag blir det tredje eller fjärde dagen jag bara sitter inne och inte gör ett dugg, Har inte tränat sen i söndags men idag har jag tänkt att göra det. Så får jag skylla mig själv om jag mår dåligt imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0