Får ta det nästa sommar!

Läste på några inlägg av det jag skrev i sommras och hittade detta:

När vi satt i spårvagnen igår pratade jag, Maria och Henrik om vad vi ska göra i sommar. Tycker det aldrig finns någat att göra men nu har vi sagt att vi ska prova lite saker här i stockholm.
- på tosdag ska jag och maria ta med oss nemo till skansen och gå runt där lite. Om det är hyfsat väder såklart.
- sen ska vi till tekniska muséet.
- gå på den här bion då stolarna rör sig. Tekniska museet.
- Paddla kanot
- Åka ribbbåt
-Trampa trampbåt borta vid djurgården, föröka få med oss Frisk dit också!

Får se hur mycket av dessa saker vi verkligen kommer göra :P

Haha jaa.. vad säger man? det vart ju inte mycket av detta som vi hade planerat. Faktiskt nästan ingenting eller en sak har vi faktiskt gjort, jag och Henrik gick på tekniska musset och gick på bion då stolarna rörde sig, vilket var väldigt kul. I slutet var det en tävling då man skulle svara på frågor. Då vi alla svarat klart så cirkulerar strålkastarna på publiken och stannade på Henrik! Lite röd i ansiktet vart han men vi skrattade som satan! Haha han hade svarat rätt på flest frågor!

Får ta resten av sakerna nästa sommar kanske :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0