Färgade linser

Idag vaknade jag och kände att jag ska skaffa kontaktlinser med färg :) Så jag har kollat runt lite och gick in på sidan fargadelinser där hittade jag det jag ville ha. Har alltid velat prova att ha bruna linser eller ett par fina blåa. Nog för att jag har väldigt blå ögon men vill prova ändå och göra något kul med den blåa färg man har. Så hittade jag dom här det markerar ögat och adderar glitter, men förändrar inte ögats naturliga färg. Sen hittade jag ett par fina bruna som jag tycker ser både fina och normala ut, gillar inte de som har linser  som gör att ögat ser läskigt ut :P Haha jag vågar inte riktigt titta på dom i ögonen så något sånt vill jag inte ha :) Ska bli spännande när de kommer så man kan prova

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0