Fredagen på fest! o lördagen förstörd

Så nu har brorsan och alla åkt. Var riktigt kul att träffa dom, sist vi sågs var på nyår då jag bröt ryggen. Fick även träffa deras lilla hund Yla, så söt liten valp. I fredags var jag på fest hos Jim, hade väldigt trevligt, alla är så söta :) Mötte upp Madde, Kajsa, Emelie och Zuzan i slussen sen tog vi bussen ut dit. Kändes som en evighet resan dit men det är värt det när man ska träffa Narre, Jim och alla andra trevliga ;) Tjejerna försvann senare på kvällen eller drog vidare till en annan fest som var typ bredvid där vi var, men jag stannade kvar. Skulle först åka hem med bussen som gick halv två för att möta upp Niklas inne i stan, men jag missade den, så då var det bara att vänta en timma till tills den sista nattbussen skulle gå, men så lyckas dom att övertala mig stanna kvar.. så vart kvar där bra länge. Var så himla hungrig så jag och narre åkte till shell och handlade korv, fast bara jag som åt :p Då vi kom tillbaka in så vart jag jätte trött och gick och la mig i sängen och vänta på att klockan skulle bli 5 då bussen skulle komma. Men jag hade en jätte trevlig kväll verkligen. Hade lovat Jim att jag skulle visa lite dans för honom men det vart inte, det var han som visade mig lite moves ;) 
Då jag kom hem somnade jag på 2 sekunder, men vaknade vid 9 och kände mig rätt pigg. Fast hela dan tog jag det bara lugnt, var med Henrik i centrum ett tag och sen gick vi hem och tittade på film, såg filmen dark night batman. Var riktigt bra :) men så det vart en dag bara till att ta det lugnt, men det var skönt. Nu ska jag ta och fixa mig lite sen åka på dansträning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0