Henrikx2!

I helgen var jag och Herik med hans mamma och kollade på skor, sen åkte vi till sopptippen och slängde massa skräp som jag och Herik har haft här hemma. När det var klart åkte vi hem för att ha stor städning, Henrik frostade av frysen medans jag damsög och sen bar vi upp massa saker på vinden så nu är det inte en pryl på fel ställe, utan allt är på sin plats där det ska vara :) Det gick väldigt fort att städa då vi hjälptes åt, så mycket roligare att städa då man är två. När vi hade städat klart kommer Henriks pappa och lämnade kräftor till oss som han hade fiskat. Vid sju kom Frisk över och vi tre hade en jätte mysig middag, det ändå som saknades för en perfekt middag var millan ( frisks tjej ) men vi hade väldigt kul ändå. trots att jag var själv med pojkarna, brukar tycka det är lite jobbigt att umgås med bara dom :P Det går inte riktigt att förklara för att ni ska förstå varför om man inte varit med dom själv.. :P Hur som helst kvällen var väldigt bra, vi tittade på film och åt blåbärspaj, det är ju så otroligt gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0