hög feber..

Var aldrig på ungdomsmottagningen imorse för jag kände att jag inte orkade, så det får väll bli imorgon istället..
Vaknade med att jag hade sjukt ont i huvudet och febern är fortfarande kvar.. ÅÅH! Ligger bara hemma och vilar upp mig för tills på fredag ska jag fan vara frisk, vore skönt om man kunde bestämma det.. :P Men men.. Igår handlade jag inte något godis utan vart två nudelpåsar istället haha, var så himla sugen på nudlar. Sen har jag ångrat mig det där med att vara nyttig gäller även då jag är sjuk :) Så än så länge har jag klarat mig hyffsat tycker jag.
Känns så himla skönt att känna att jag inte missar något i skolan nu när jag är hemma och är sjuk för att dom är på praktik, får alltid sån ångest då jag är hemma från skolan (dock inte då jag skolkar, vilket inte är ofta, längre..) men när jag faktiskt är sjuk på riktigt så vill jag till skolan. Märkligt.. Jaja idag blir det väll ännu en dag till att bara ligga hemma och inte göra någonting alls. Igår var jag faktiskt ute en stund på kvällen för att få lite frisk luft åkte till fridhemsplan och hälsade på Henriks mormor och morfar, dom är så himla trevliga, kändes skönt att komma ut lite och träffa lite folk med för den delen, med inte då jag vaknade inatt och hade hög feber. Men nu ska jag sätta mig framför tvn och titta på någon film. Vi hörs sen kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0