aik - dif ikväll

Nu har jag äntligen jobbat klart och kommit in i värmen. Har blivit så himla kallt ute, eller inte idag för det har ju varit strålande väder hela dagen. Men på kvällarna så fort solen gått ner så blir det jätte kallt. Förstår inte hur jag ska klara vintern :P Åkte till pappa mycket tidigare än jag tänkte. Ungarna har verkligen sugit all energi ur mig. Är helt slut. Var inte en ändå sekund jag ens hann få min blick till tvn innan det var något med dom. En hel del bud och massa skratt har det varit. Några tårar med från min små älsklingar, men väldigt få. De kom på kvällen då deras batterier tagit slut och de behövde hoppa i sängs. Så jag ska inte klaga. Snart kommer väll Henrik hem också efter att ha varit på matchen. Fick precis sms om att frisk också ska komma förbi ikväll så det är väll bäst att jag slänger på mig nå mer kläder än bara en morgonrock. Idag har dan bara förvunnit. Usch nu får jag lite ångest över att hunden ska ut också, men får nog vänta tills allt är över, för ikväll lär det bli mycket bråk och alla folk som ska hem efter fotbollen och då vågar jag inte gå ut. hm hade något annat jag skulle berätta om men kommer inte på det nu bara för det, jaja kanske dyker upp sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0