kvällen är här..

Fattar inte är så himla trött, hade planerat massor med saker för kvällen men vart inget av det.. Aja så är det ibland. Men nu är jag ledig i 5 veckor så det är helg varje dag, woho! Men lite boring eftersom att ingen annan är ledig under veckodagarna. Just nu sitter jag inne på msn och snackar lite, Jocke säger: vi boys. ska ut och göra kvällen osäker, break some heartss run from the cops and end up in macdonalds.. åh jag vill också vara pigg och sen få fylle käka på donken haha, finns ju inget godare efter då man varit på fest och är jätte trött och världs hungrig att få sätta sig på donken och käka, håller ni inte med?
Ska snart ta och hoppa i sängs, är ju så himla trött. Måste ladda inför imorgon då jag ska ha hand om barnen... Hoppas ni  har en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0