Middag!

Idag när Henrik kom hem ringde hans mormor och pratade lite, då dom lagt på sa Henrik att hans mormor erbjöd mig att föla med på middag. Självklart sa jag JA! Så vi ska på middag med hela hans familj då hans mormor fyller år. Vilket är en väldig ära, haha. Jag är den första av hans tjejer som fått följa med familjen på sånna middagar vilket är väldigt kul :) Hans familj är väldigt fina av sig och har kostym och alla uppklädda, så jag är väldiigt nervös faktiskt, Hernik är väll ända undantaget som inte är så "possenossig" med kläder och leker livet lite mer. Oh när jag tänker på det blir jag jätte nervös, hela magen får fjärilar. Hoppas på att allt går bra och att jag lyckas hålla mig fin och inte klumpa mig på en kväll :P Det är så typiskt mig att råka klumpa till allt och göra bort mig totalt. Men det ska nog gå bra. Haha. Har träffat de flesta i hans familj och dom är så himla trevliga, älskar verkligen hans mormor och morfar, världens sötaste är dom måste jag säga. Så himla goa. Så det ska bli kul att få vara med och fira hans mormor då hon fyller år :) men nu ska jag möta Mika med hunden för hon kommer hit sen ska vi föra lite ,får se om det blir nån fest ikväll.. hoppas ni får en bra kväll puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0