Min påse är borta..

Helloj! Igår kväll efter dansen gör jag och Sandra sällskap hem så när vi sitter på bussen kommer jag på efter ett tag att jag har glömt min påse på busshållsplatsen på Ekerö. ÅH, neeej så typiskt mig alltså.. men det är bara att vända om tänkte jag, men sen kommer jag på att det här var sista bussen som gick in mot stan så jag kunde inte göra så mycket Inte så kul att vara fast på ekerö en evighet hemifrån. Och kunde inte bara skita i påsen eftersom att jag hade allt mitt smink, parfym, kläder och en annat massa skit så det kändes rätt hopplöst. Men jag ringde iallafall till min danslärare för att se om hon var kvar och kunde plocka upp den, nee, hon hade redan åkt.. Men så hör jag henne säga till sin man, "vänd om här, vi hämtar den" Puh, kände jag, världens snällaste danslärare har man ju iallafall :) Så nu är man lugnt för påsen är i trygga händer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0