Min Zorbizz!

Imorgon ska mamma skjutsa Zorba hem till solna så ska hon få bo med mig och Hernik några dagar eftersom jag ändå är hemma hela veckan utan någon skola så har jag också någon att umgår med och gå ut på länga promenader med, inget jag föredrar att göra själv. Det ända negativa kanska med att ha henne där är att jag måste gå upp tidigt på morgonen för att gå ut med henne, uusch. Men det kanske är bra så man kommer upp nån gång ur sängen, annars ligger jag till 11 halv tolv och drar mig. Men ibland är Zorba jätte trött hon med, så då föredrar hon att ligga bredvid mig i sängen istället för att gå ut, då Hernik åkte till jobbet. På nätterna ligger hon ibland mellan oss med det blir väldigt trångt, vilket det är då bara vi sover tillsammans för att det är 120 säng och hon tar mins sagt upp halva sängen. Men som tur är så är det bara för en stund för sen tycker hon det blir för varmt och hoppar ner och nöjer sig med att ligga och sova på golvet :) Tänkte passa på att ta hem henne dit så hon får träffa Henrik innan hon börjar löpa för hon ska göra det snart! Oj det där lät kanske lite konstigt men jag menade inte att hon inte skulle få träffa Henrik då hon löper.. :P Utan mer för att hon inte ska bloda ner över allt. Så då får hon vara hos mamma under den tiden. Känner att jag svamlar väldigt mycket idag måste bero på att jag är väldigt trött. Har vaknat 4 gånger inatt och tillslut la jag mig på soffan för att inte väcka Henrik och hoppas på att få lite sömn jag med...


Här är min lilla (eller stora) älskling på lucia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0