näs sprayen till användning

Hm fortfarande feber 37,9 det håller i sig verkar det som.. Vill inte vara så här seg, känner mig helt borta i huvudet som om min hjärna fortfarande sover.. Har precis tänkt att gå upp till Ica oxh handla lite godis, det där med att vara nyttig gäller bara då jag är frisk ;) hehe.. Jo idag fick jag använding av näs sprayen också, som jag köpte i turkiet, riktigt bra är den :P Det ända jag förstår som står på är otrivine det andra,.. nja det förstår jag inte eftersom det står på turkiska :P
Åh riktigt irriterande nyser en gång i minuten tror jag, älskar att nysa då det kittlas i näsan :P men fan inte så här ofta, får ju huvudvärk av allt nysande!

Kommentarer
Postat av: Maria

hahahah du och ditt jävla nässpray :P

2008-09-16 @ 08:51:00
URL: http://inyourass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0