natten hemma hos mamma idag

Inatt är första natten på ett bra tag som jag ska sova hemma, fan en natt måste jag väll klara mig att vara ifrån honom.. eller?... men jag kan säga att jag tycker det är riktigt jobbigt. Alltid på dagarna vill jag bara att tiden ska gå tills han kommer hem från jobbet. Så när han är hemma så känns det jätte bra igen :)
Henrik frågade mig här om dagen när jag ska flytta hem till honom, man kan ju säga att jag redan bor där nu, vilket jag redan säger eftersom att jag nästan alltid är där, är hemma max en dag i veckan kanske om ens det. Men jag tycker ändå det känns skönt att veta att jag har mitt rum här hemma hos mamma och att jag kan komma hit när jag vill.. men man vet ju aldrig får se hur det blir.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0