ont :(

Heysaan! Igår kväll gick jag och Jahoanna ner till alvik för att handla glass. Det gick riktigt långsamt men frammår gick det och ingen av oss hade brottomt så det var lugnt. Men någon glass vart det inte, utan vi köpte redbull och choklad :) som vi åt och drack på vägen hem. Snackade om en massa roliga saker, jeisus, johanna are wild and crazy :P hehe kände knappt igen hon med hennes historier som hon berättade, nog har vi alltid varit vilda då vi är med varandra men aah.. eh ska inte säga för mycket nu ;) Idag stannade jag hemma från skolan för att jag har sträckt vaden, kan knappt gå så jag tog en dag hemma för att försöka vila upp mig och hoppas på att det blir bra i benet snart. Eftersom på torsdag har jag dansträning igen. Så nu sitter jag och kollar runt lite på internet på olika saker, snart hade jag tänkt att göra en äppelpaj till mamma så blir hon glad :) Skulle jobba idag också men det sket sig med... Aja det går inte att göra så mycket åt..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0