Me like Sex. in. the. city!

Igår höll jag och Henrik på hela dagen med att lägga nytt golv, vi hade väldigt bra samarbete tills klockan ungfär hade blivit fem och vi kom på att vi inte hade ätit något förutom frukost, vilket började märkas på Henriks humör. :P Han är så söt, men om han inte får rätt sömn och mat i sig i rätt tid så är det ingen man orkar umgås med! Så fort något gick fel, vilket det gjorde ibland men det behöver vi inte säga högt :P så skällde han på mig och sa att det var mitt fel och att det var bättre att han gjorde det själv. Så visst!! tänkte jag och satte mig vid datan istället, men jag hann nog bara sätte mig ner på stolen så ropar han på mig att han vill ha min hjälp, haha han är bra söt mitt hjärta. Så när vi lagt halva golvet och klockan hade tickat iväg så bestämde vi oss för att det var bra för dagen. Så när vi tagit oss en dusch för att få bort allt skräp och sågspån så tog vi på oss kläder och gick vi ut på en resturang som låg i närheten och åt en super god middag tillsammans. Men stället vi gick till kommer vi inte gå till igen, killen som jobbade där var bra skum. Kan berätta om det nån annan dag. Orkar inte ta det just nu. När vi kom hem satte vi på nya filmen, Sex and the city. Hann aldrig titta klart på den, gör nog det idag, men faaan vad bra den är. Är helt kär i filmen! Så om ni inte har sett den är det bara att att kolla, för det är ett absolut måste :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0