slapp man är

God kväll allihoppa! Nu har jag precis tagit mig en härlig dusch och ska titta snart titta på tv. Idag har det bara varit en slappo dag, skulle igentligen haft dans idag men hade lite feber så det var nog bäst att bara ta det lugnt ikväll. Var ute med zorba några timmar idag och sprang, får passa på när det är så härligt väder. Ska snart ut med henne igen. Men imorgon tror jag att jag ska be mamma komma och hämta henne. För i helgen så vet jag inte om jag har tid att gå ut med henne så mycket. Har faktiskt inga planer alls för helgen ioförsig, men det dyker alltid upp något :) så vi får se... nu ska jag vara lite social med pojken min. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0