sweet

halloj allihoppa! Idag har jag varit jätte deppig och super trött, men nu är jag jätte glad och faktiskt rätt så pigg med :) Vart nog det efter jag fått sova en timma. Då jag kom tillbaka in med hunden.  Imorse då Henrik skulle till jobbet så kommer Zorba till mig och säger att hon också vill gå ut. Så det var bara att ta på sig kläder, ta med en hundbajspåse så var man redo för en promenad på morgon. Idag ska jag träffa Johanna en stund, får se vad vi hittar på, hon har träning sen vid halv 6 här i solna så det blir väll kanske till att hålla oss här i närheten :) Juste faan! det är ju fredag :) Har ingen aning om vad som händer ikväll. Får se.. Men nu ska jag fixa mig hörs senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0