träna och äta nyttigt?!

Godmorgon! Idag vaknade jag med värsta träningsvärken, har bestämt mig för att börja träna så igår gjorde jag det och höll på i några timmar.. Ska försöka tänkta lite på vad jag äter, och inte bara stoppa i mig en massa godis till lunch typ :P Jag har aldrig riktigt gillat folk som säger "jag ska äta nyttigt och gå ner i vikt.." Trots att dom var hur smala som helst. Jag tänkte innan , men va fan det är bara idiotiskt, ät vad du vill man lever bara en gång! men har ändrat mig lite, det är väll bra att folk tänker på vad man äter, men inte satt det går till överdrift :) Nu ska jag ta och gå in i duchen sen åka till pappa, ska faktiskt bli mysigt att vara med min älskade små skitungar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0