måste sluta svamla..

God morgon, eller god dag kanske man ska säga, men för mig är det fortfarande morgon :D Inatt gick jag och la mig halv tre, har faktiskt sovit nio timmar inatt ändå riktigt bra tycker jag. Idag är jag super pigg verkligen och känner mig jätte glad, länge sen det kändes såhär bra ;) Nu har jag sytt in flera par byxor, mina favorit jeans sprack i rumpan då jag var ute men upptäckte inte det förens jag hade kommit hem och fått av mig byxorna :/ LITE pinsamt var det.. Så nu har jag sytt in fem par jeans som jag aldrig använt på grund att dom antingen är för stora eller något att det är något annat fel på dom. Men nu är alla almost perfect. Så nu har jag lite fler byxor att använda. Men man brukar ju säga det, hellre få och riktiga (vänner) än flera och falska och här gäller det samma sak :P har hellre få men perfekta jeans än fler och några fel på. Men något av paren kanske blir en ny favorit ;) Haha fan vad jag jämt svamlar. Jaja igår var jag med Elin nästan hela dagen, var länge sen vi sågs så det var kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0