shit happens!

Godagens! Vaknade för två timmar sen, utvilad och pigg?! Eller var fortfarande jätte trött men nån gräns får det finnas, kan ju inte sova bort hela dagen. Vaknade halv fyra inatt och såg att jag hade fått två sms, hade glömt att ställa mobilen på ljudlöst men för första gången på bra länge vaknade jag faktiskt inte av det.. Konstigt. Men jag var nog väldigt trött, senaste veckorna har jag sovit jätte dåligt, vaknat tusen gånger per natt, eller det var väl lite överdrivet men iaf 3-4 gånger per natt. Blir tokig då jag ligger i sängen och är hur trött som helt men jag kan bara inte sova. Så efter att ha legat en stund och tillslut gett upp så går jag ut i vardagsrummet och hoppas på att jag ska ha lättare att kunna somna där. Funkar ibland men annars finns det inte så mycket att göra, får helt enkelt bara vänta tills jag kan koppla bort allt och lyckas somna in igen, det gör ju inte saken lättare, ju längre man är vaken ju svårare blir det att somna om. Så det är rätt hopplöst. Jaja nog om det.. 

Igår kom Mika till mig och Henrik för planen var den att vi skulle föra och fixa oss lite tillsammans sen skulle vi möta upp Kia, och lite folk i stan för att åka till bandhagen och festa. Men då vi satt hemma och snackade en massor vart vi väldiigt trötta och sen kändes det lite segt att åka ut till bandhagen, det är en evighet bort känns det som, ioförsig är det en bit bort, men så vi bestämde oss för att bara vara hemma och ta det lugnt vi tre istället. Nu har jag precis kommit hem till mamma hon hämtade mig och Zorba hos Henrik efter att hon hade varit och stor handlat. Så det var skönt att slippa åka tunnelbana speciellt då jag hade hunden. Hon blir så himla ivrig då det är en massa folk. Då jag tog tempen imorse såg jag att jag fortfarande har feber.. Har haft det snart i två veckor. Vet inte vad det beror på. Undrade om p-pillerna kan göra satt man får feber =/ Mamma trodde det berodde på att jag ska ha ägglossning men det stämmer inte. Har redan haft det för det är bara morgondagen kvar sen är det röda veckan som gäller :( Det sugeeer. Känner att mitt humör inte varit på det bästa nu sista veckan. Har haft väldiga humörsvängningar och varit jätte känslig. Får hoppas att det bara är för att jag ska ha mensen och inte för att p-pillerna inte passar mig. Vill inte byta en gång till. Så det är väll bara vänta och se helt enkelt.

Idag har jag inga planer alls faktiskt, får se vad som dyker upp. Snart ska jag iaf sätta mig och sy in två par jeans. För dom alldeles för stora. Sen ska jag ta och fixa mig lite och forhoppningsvis hitta på nåt skoj att göra :) 

Lite blider på fina modell Mika ;)



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0